Atractia întreprinderilor pentru aplicațiile mobile Android este interpretată prin dorința lor de a-și extinde baza de clienți. Descoperiți o nouă piață, cu noi oportunități.
Atractia întreprinderilor pentru aplicațiile mobile Android este interpretată prin dorința lor de a-și extinde baza de clienți. Descoperiți o nouă piață, cu noi oportunități.
Se efectuează o analiză și se elaborează un plan de lucru. Sunt luate în considerare bugetul de lucru, termenul de implementare, cerințele pieței, riscurile, costurile cu forța de muncă. Acest lucru durează de obicei mai mult de o zi.
Această etapă este responsabilă de implementarea produsului. Procesul de dezvoltare a unui produs întreg până când acesta este pe deplin operațional.
Această etapă este responsabilă de calitatea produsului lansat, testând performanța aplicației în anumite condiții. Identifică și corectează erorile făcute în etapa de programare.
Dacă ne întoarcem la statistici, vom vedea că dispozitivele care folosesc Android reprezintă 86% din întreaga piață. Și conform ultimelor prognoze, această situație nu se va schimba în viitorul apropiat.
Totul depinde de obiectivele tale. Dacă sunteți interesat de acoperirea maximă a publicului, atunci ar trebui să acordați atenție Android. Cu toate acestea, trebuie să înțelegeți că, deși audiența Android este mult mai mare, puterea de cumpărare a ios este mai mare. Prin urmare, totul depinde de scopul pentru care doriți să creați o aplicație mobilă.
Audiența Android este mult mai mare decât iOS, așa că a câștiga bani din publicitate în aplicațiile mobile pentru Android este mult mai preferabil și mai profitabil.