CRM-urile analitice au scopul principal de a vă ajuta să analizați datele clienților pe care le aveți pentru a obține informații importante. Dar analiza datelor - pasul necesar pentru a transforma acele date în ceva util pentru compania dvs. - este o performanță dificilă. De fapt, estimările sugerează că peste jumătate din datele colectate de companii nu sunt niciodată folosite.
CRM-urile operaționale sunt destinate pentru mări eficiența procesolor companiei în relațiile cu clienții. Ele oferă instrumente pentru a vizualiza mai bine și a gestiona mai eficient întreaga călătorie a clienților, chiar și atunci când include un număr mare de puncte de contact.
RM-urile colaborative asigură acces la aceleași date actualizate ale clienților, indiferent de departamentul sau canalul în care lucrează. De asemenea asistența pentru clienți conține toate informațiile echipelor de marketing și vânzări colectate atunci când lucrează cu un client potențial, iar agenții dintr-un call center au date actualizate despre interacțiunile cu clienții care au avut loc prin e-mail.
Nu, nu este adevărat. Majoritatea sistemelor CRM au o interfață destul de simplă și ușor de utilizat, pe care chiar și cei care nu au folosit-o niciodată o vor înțelege intuitiv.
Să începem cu faptul că piața modernă este extrem de diversă, de aceea există tot mai multe propuneri noi pentru sistemele CRM. Există într-adevăr o mulțime de ele, dar nu ar trebui să le împărțiți în bune și rele, de înaltă calitate și de proastă calitate. Astăzi, multe sisteme CRM sunt lansate pentru un anumit domeniu de activitate limitat, fie că este vorba de rețele sociale sau în mod specific de o rețea de socializare, un magazin online sau alte zone restrânse.
Da, sigur că poți. De exemplu, într-un domeniu de activitate limitat, de exemplu, în care o întreprindere își folosește programele, unde numărul de cumpărători și vânzători este calculat în unități. De fapt, un număr mare de companii nici măcar nu știu despre CRM. Cu toate acestea, dacă baza de date cu clienți a crescut și a devenit mai complexă, există teama de a retrage clienții din compania dvs., atunci ar trebui să vă gândiți să alegeți un sistem CRM și să vă simplificați procesele de afaceri.
Pe scurt, da, poți. Totuși, aceasta depinde de domeniul de activitate în care este utilizat sistemul CRM. CRM mobil este foarte incomod de utilizat: trebuie să îl completați de pe ecranul telefonului, ceea ce în sine necesită mult timp și implică o probabilitate mare de a greși.